Söndag

Ojsan!!!
Så dom växer o knakar...
Dom blir bara större o större.... Och inom ett par dagar ska dom öppna sina små ögon :)
Som jag längtar.!!
Har lagt ut annons på blocket också, som jag fått lite respons på.
Jag kan meddela alla blocket-läsare redan här, att Gullan den vita tiken är tingad. Och Max är också tingad.
Kvar finns nu en liten söt tik kvar, Lillan... Men hon börjar faktiskt växa ikapp hanarna nu ;)
Sen är det då 5 underbara hanar kvar :)
Ringo håller på att bli omväxt av Scar... Som va så liten i början! ja jistanes... Tänk om man bara kunde stanna tiden här så man kunde få ha dom såhär små alltiiiid <3
Ska ta kort på dom nu så jag kan lägga ut lite mer bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0