SÖNDAG 15 augusti

Mitzy bara växer o växer :)

Nu har hon lärt sej ett nytt trick,  "hoppa". :)

När ja va ute o gick med henne häromdagen kom de fram en gubbe, som sa att han sett oss träna ute,
och han frågade hur många hundar jag hade haft tidigare... Inga sa jag... Men hur vet du hur du ska göra då? sa han..

  Ja de vet jag ju inte egentligen, jag läser ju bara väääldigt mycket och hoppas att de blir bra...

Men de va kul o höra :)

Mitzy har fått hänge med på demesta i veckan... :)
Hon har även fått vara ensam en del nu när vi börjat jobba...

Jag börjar 10.00, sen e Marita snäll o går ut med henne vid 11, sen kommer jag hem vid 12, och har ca 1,5h-2h lunch,  sen kommer Rikard hem..

Jag tror de går bra iaf? Hon verkar inte överdrivet JÄÄÄÄTTE glad så hon "Glad-kissar" när man kommer,  och grannarna har inte märkt utav något. ( Har bett dom berätta för mej om dom hör något) 
Filmade ju henne också i början när hon ensamhetstränade, och hon verkade ta de väldigt bra då... Tror hon tycker de e skönt... Vi härjar ju runt så mycket annars.... Och tränar o joxar...

I fredags va hon med på stan på kvällen, de va Laxdagen i fredags, så vi började kvällen med Tacos hos Johan, som har en liten Missan, en kisse, och hon jagade henne inte iaf... ;P Missan va mest nyfiken o spanade på avstånd..

Sedan va de lite folk på stan , och fyverkerier.
Vi stod på lite avstånd, och hon tog även de ganska bra.. De va när de va smäll på  smäll på smäll som hon kröp upp närmre  mot halsen på en...

I går va de kräftskiva, även där va hon med. Hon hoppade från knä till knä och somnade så gött hos aaalla..
:-)

Lite bilder från veckan :




Hon kör lite partytricks;P


de e såå kul på kräftskiva :D

myyyys....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0