6 veckor imorrn <3

Hallå!!! 

Tiden bara spriiinger förbi... Imorrn e valparna 6 veckor :D  Dax för tredje avmaskningen o dax för att börja rumsrensträna dom små!

Dom har vart ute ett par gånger, ett par snabbisar... bara för att känna lite jord under tassarna så de inte blir heeeeeelt nytt ! :)

Men imorrn alltså, OOM de nu inte snöar inatt..... som de kanske ska göra..

Nu är det bara en valp kvar som är tingbar, Svansson!

Idag kom det en mamma med dotter, som ville kika på en valp, och dom blev kära i Ringo.

Lite info om vart valparna hamnar:

Fisen/Prins och Gullan = Säffle
Ringo= Varberg
Chocco/Zorro=Halmstad
Max=HOS MEJ <3
Scar= Åmål
Lillan= Falkenberg


:) Känns bra faktiskt.... :) Fast såklart liiite sorgligt e de ;) dom små knytena ska flytta hemifrån.. kommer nog bli jobbigt.... Dom har ju vart mina små bäbisar i 8 veckor då... Som ja älskar dom!

Här kommer lite bilder!
Skriver inte vikt idag................ Men alla gå upp som bara den :)

FISEN/PRINS:
RINGO:


GULLAN:



CHOCCO / ZORRO :



SVANSSON:



MAX:



SCAR:



LILLAN:



och lite valpabus :)


max o mitzy













Fisen Svansson o Lillan:





Ringo ovan

scar tar igen sej :









Kommentarer
Postat av: emmelie

Gud vilka söta valpar, man blir väldigt sugen på att skaffa en till. Jag har en Papillon/chihuahua tik på snart 2 år och har börjat leta runt efter en fin hane. Har kollat runt lite på blocket men tycks inte vara många seriösa uppfödare där.

Min mamma gav mig din bloggadress faktiskt, då hon tyckte att en av dina valpar var så himla lik min tik, Tror det är Max, och han är en kopia av Tindra som valp, samma teckning i ansiktet, ur gullig.



Om du själv eller om du vet någon annan som har en hane som är intresserad av avel så är jag jätte tacksam.



Mvh Emmelie

2012-03-13 @ 12:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0