MINA ÄLSKLINGAR 8 VECKOR!!!

NU är valparna 8 veckor :)))
Idag har vi vart hos veterinären, med 3 av valparna, Max, Scar o Chocco.
Max ska ju bo kvar hos mej, Chocco flyttar imorrn o Scar på lördag!
UURRS VA DE KÄNNS JOBBIGT!!!!! ja blir jämt gråtfärdig när ja tänker på de...

Men de känns bra o veta att dom kommer få de bra!!! De känns så iaf!!! :D

Kommer väl va värst första dagen iaf... Sedan så flyttar dom ju några i taget...
Så de blir väl inte en CHOCK för varken mej mitzy eller Max...
Eller svansson......... Han har inte hittat nåt nytt hem ännu ;(
men de kommer säkert... men ja eeee allt lite sugen på att ha han kvar <3 men de E ju mer jobb med 3 än två...
å man måste ju tänka lite på framtiden också... MEN de löser sej alltid :D

FRESSTEN. Valparna gick igenom besiktningen med hull o hår. Nästa gäng åker jag dit med på måndag.
Veterinärs intyget får ju inte vara äldre än 7 dagar när man säljer en valp.

Chipade blev dom också. Mina duktiga pöjker <3


ÅÅÅ ja önskar att jag vore miljonär o husägare...(stort hus....med stor trädgård) så ja kunde behålla allihop!!!


Här kommer lite bilder:

Mitzy å jag :D Stolta Mammor :D

Anders o Ringo:
Svansson o Mitzy:
Gullan:
Chocco :
svansson o jag
Max o jag;:
Lillan o jag :
Fisen / Prince 8 veckor:
Ringo 8 veckor:
Gullan 8 veckor:
Svansson 8 veckor:
Scar 8 veckor:
Lillan 8 veckor:
Chocco/Zorro 8 veckor :
Max o jag :
chocco:
gullan o max myser:
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0