TORSDAG 5 AUGUSTI

Hej Hopp :)

Idag har vi vart på äventyr :)

I morse åt vi frukost vid havet. Mitzy fick ett ben ;)  Senare tog vi en tur till vallarna, där vi gick runt lite, kollade på Wilma  när hon busade runt, o kollade på lite djur :)
Mitzy blev brännd av en humla tror jag..  hon pep som bara den, och man fick INTE röra hennes mun... hon blev nog lite rädd... ;(  Men nu mår hon bättre..

Senare åkte vi till Ärstad och badade med Marita o Veronika.
Jätteskönt i vattnet.. Zelda badade som aldrig förr... vilket vattendjur :) 
Rambo o Mitzy åkte båt :)

Mitzy får ju inte bada å så än, ifall hon skulle bli sjuk eller få i sej bakterier...
Men hon har faktiskt ramlat i en gång... I helgas, i Sjöhaget...pluuums.. Men ja hoppas hon blir ett bad djur senare ;)

Nu ska ja ta o läsa lite böcker :D Har fått hem "klicker träning för din hund" och "hundcoachen" nu :)

Rikard o Wilma e ute o busar med Mitzy nu, så jag har hunnit bada lite bubbelbad och har även slurkat i mej en rosa pantern ;)

HADE


frukost family

de blåste en smula...


men vi SKULLE äta ute;)
 åååååågöööttttt
 kul (-:

min mammsi har lärt mig ligga fint:)





Kommentarer
Postat av: errke

nämen gud sikket fint båtkort=)

mamma 2 älskar ullared så dom kommer garanterat få leka en skvätt=)ozzy och mitzy=)

2010-08-06 @ 18:10:17
URL: http://puppielove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0