November rusk

Heeej.
Seg jag e på att blogga, sa Mitzy. Min mamma har nästan aldrig tid längre nu när hon e kär o galen, så hon kan inte riktigt hjälpa mej att skriva på datan..
Men nu ääntligen (:
Urs va de e kallt u ursligt ute nu, tur att jag har min nya snygga jacka, som värmer..
De blåser så kallt på kusten, och min valppäls e liksom inte färdigutvecklad... Jag e ju bara 6 månader juh..
Urs.. hutter hutter....
koffi o jag
Idag har jag vart med min matte på ljusparty, hos grannen. Jag busade lite med Koffi, hennes cocker spaniel, och sen snodde ja hans ben.. HIHI
Jag har också vart hos veterinären, mamma tyckte att jag vart lite hängig på sistone.. Jag har liksom inte glufsat i mej maten som jag brukar...
Och så har ja gått lite konstigt sägs de.
Så jag fick tömma lite analsäckar å ta tempen o sånt.
Så nu e jag hel o ren, o frisk o allt.
Skälla har jag börjat göra lite mer också... När de låter konstigt från trappuppgången.. då e ja på min vakt.
Jag har fressten blivit kompis, lite iaf, med en kisse nu. Han heter Mårten.. Han e inte så pigg på att busa med mej, men lite kompisar e vi allt. Och bäst e väl de. De e mammas nya kompis katt. (;
ja brukar snylta på mårtens mat

mjao

I helgen tog mamma med mej på fest också. Och där fanns en jag till... En JAG ??! jag trodde de först iaf. sen förstod jag att de va en annan liten tik som hette Dina, som är två månader äldre än mej, och också e en chihuahua/papillon. Vi ska busa nån dag igen (:
Dina o jag :)
fulla i faaaan?.... :)vi va på riktigt partyhumör ju.... full fart o båda lika livliga (;

Kommentarer
Postat av: Till Hund





Tävling hos Till Hund just nu:

Vinn en Goodiebag till hunden!



Länk till tävlingen:



http://tillhund.blogg.se/2010/december/tavling-goodiebag-for-din-hund.html



Välkomna!



2010-12-01 @ 10:47:46
URL: http://tillhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0