Valparna 4 veckor!! :D (28 dagar)

GRATTIS GRATTIS MINA SMÅ UNDERUNGAR!!!!

Idag fyller dom 4 veckor. Det har vi firat med lite avmasknings medel......

;)

Valparna bara växer o växer, och dom diar nu mindre o mindre... Tro fasen de att inte Mitzy tycker de e jätte kul längre, med dom vassa tänderna o klorna.... Jag har faktiskt filat klorna lite iaf ;)

Hon är alldeles riven på magen.....

Under ca 1 1/2 vecka har dom nu ätit Getmjölk, och valpfoder.
Nu har jag gått över till Majsvälling, och valpfoder.
Dom äter mer o mer av den "vanliga maten" nu.



Varje dag väger jag dom små, och matar dom, en och en. Så att jag kan va säker på att dom får äta sig riktigt mätta o att dom växer ordentligt.

Passade idag på att fota lite också ;)
MEN dom e ju sååå mycket sötare i verkligheten... Nu börjar man se lite personligheter också ;) De e riktigt kul!

Skulle helst vilja behålla allihop hemma....


Här kommer lite bilder:
FISEN: 770 gram (TINGAD) kommer sedan heta Prince
Ringo: 794 gram
Gullan: 790 gram (TINGAD)
Charmtrollet Chocco: 786 gram        TINGAD!!!
Gullpojken Svansson: 659 gram
Max: Gram; 978 gram (TINGAD)
Scar: 872 gram
Lillan: 686 gram
<333333
<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0