ONSDAG 21 JULI

Trött? JAAA!!...

Man är ju ingen van hundägare om man säger så..
4 ggr va vi uppe, (eller snarare nere, bor en trappa upp i hyreshus).

Kl 0700 va vi vakna, o då kunde vi inte somna om..
Första målet serverades 0730.
Sedan va vi ute titt som tätt mellan alla lekar o sovpauser.
Jag har aldrig pratat med så mycket grannar som jag gjort denna dag!
Så kul, hon är en liten magnet, Lilla Mitzy!

Jag tycker inte jag gjort något annat idag än att springa upp o ner för trappor.

Först ut o kissas, sen upp å leka... sen ut o kissa efter leken,
sen e hon trött, o sover en stund, sen ut o kissa o bajsa efter sovpaus.
sen mat, sen ut o kissa o bajsa efter mat...
osv osv.. så har det gått runt heeela dagen.

På eftermiddagen tog Rikard (min sambo) o Wilma (rikards dotter) med sig Mitzy o gick ut en sväng till svärmor. Där fick jag en timma, jag passade på att duscha o sova en stund.
Sen va de full rulle igen.
upp ner, upp ner. upp ner. Jäklar vilka benmuskler jag måste ha..

Och trots detta springande ut o in, så hände de ändå lite olyckor inomhus.
Och inte på något av alla tidningspapper som ligger utspridda över lägenheten... :-S

MEEEEN. De e bara att stå på sig o vänta tills vi helt förstår varandra, och varandras signaler.

På kvällen gick vi och la oss vid 23, natten bjöds på 3 utspringningar o lite bajs inomhus.

 
Mitzy i sin väska :) Köpte en bra bärväska,som jag ställt på köksgolvet med lite godis i.
Denna blev direkt en favorit och hon kryper ofta in o nanar.... :)
Snart kan hon följa med ut i denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0