FREDAG 23 JULI

Hej!

Idag gick vi då upp vid 0730,
oj va hon ville busa då, lilla Mitzy..
Hon e ju bara för söt.. när hon studsar runt.. o springer runt benen på en..

Vi gick in o sov liiiite till,
sen va de morgonmålet.
Sen gick vi ut och busade lite.
Vilken energi...
Gick till en stor plan, och när hon sprang iväg från mej, sprang jag och gömde mej...O ropade hennes namn.. När hon sen fick syn på mej så spraaaaaaaaaaaaaannnnng hon mot mej.... lilla skrutten..
  De e vår nya lek tror jag... Måste ju försöka få henne till att lystra till sitt namn, och komma när ja ropar..

Förut kom de en gubbe o strosade förbi... Och hon for efter honom...

Oftast har hon sprungit några meter, o sen vänt och sprungit mot mig..

Får kanske tygla in lite mer nu...

Hon e så himla go vår lilla tjej... så mycket energi, och så mycket bus..
Och ett sånt lugn när hon slappnar av... Hon e ett riktigt charmtroll...

Nu har jag satt på henne hennes halsband... De kliar inte liiiika mycket som igår.. Hon har  fart runt lite grann här inne, men nu ligger hon i sin väska o sover...
 Tänkte förbereda lite mat till henne snart,
och sen blir de en tur ut för bus igen!
Denna gång med halsbandet på, så hon liksom glömmer bort det under leken... O vänjer sej en smula till.

Nästa steg blir koppel... men de väntar vi ett par dagar med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0