Torsdag 11 november

En liten uppdatering :)
Mitzan ligger o sover på sin kudde nu...
Hon har den preciiis bredvid tvn, så ohn kan hålla koll på mej..
snuffsan..
jag ska snart bära in henne till sin säng :)
mys puffan..
Hon väger btw 3.6 kilo nu... :) Lite skillnad... När hon var 12 veckor vägde hon 1.7 kg...
:)
Nu e hon 5 o en halv månad :)
Ibland när  matte inte orkar bädda.. trillar de ner stora mjuka mysiga kuddar under sängen..
Då bor jag här...  Som en liten koja :) Perfekt.. Ingen pussgalen mamma som stör... bara med blinkande kameror..
Detta e min nya outfit. Min jul utstyrsel. Det står ho ho ho på ryggen.. de ska visst tomten säga när han kommer..
men ja vet inte.. ja har inte träffat honom än.... men ja tror han ser ut ungefär såhär...
kommer ni ihåg när jag va så här stor ?
Igår va min mattemormor här
detta e då mammsen.
Ja de va väl allt..
För idag.
ZzzzZZzz

Kommentarer
Postat av: freja

vilken sötis!! var har du köpt tomtedressen? :D

2010-11-20 @ 11:00:05
URL: http://freiia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0