Januari 2012

Hejsan :D
Det var längesedan jag uppdaterade... Har väl inte hänt så suuuuper mycket:D

Mer än att vi har fortsatt på kurser hos Paulina, på Tasslycka i Olofsbo.
Vi gick ju unghundskursen där, sedan unghundskurs 2,
sedan har vi gått på trixkurs, och Rallylydnad.

MEN nu blir det inte mer kurser på ett tag, för Min lilla Mitzy älskling har förhoppningsvis valpar i magen. Hon är snart gången 5 veckor, av 9....
Jag tror verkligen de e valpar på gång, för hon har blivit lite ändrad i kroppen, bredare över ryggen liksom, o magen börjar allt svullna upp :D  Och hon e myyycket mer lugn o tillgiven, och sådär moderlig.... Men fortfarande allert när man busar ute med henne :D

Hon parades med en Papillon, så valparna blir då 75% papillon o 25% chihuahua.
Det blir nog en bra storlek. Iochmed att Mitzy är rätt så stor för att va liten.... :D Inte så liten så man e rädd å trampa på henne, men ändå liten o smidig.
Senast jag vägde henne vägde hon 5,6 kg... De e rätt mycket för en papilon blandning. hon e ju inte överviktig heller... så hon har bara blivit sån av naturen. :) Bra tycker jag. De e lite mer "hund" i henne :)

Lite bilder på min smula:
Mitzy o Bettan :D
Mitzy Och Teddy, som jag passar nu i en månad :D
Det va lite för idag,
ska hålla mej lite bättre på uppdateringarna nu framöver, när nåt spännande händer ;)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mormors lilla tôs.... Längtar så efter Dej...

2012-01-13 @ 18:28:05
URL: http://http://hjartefrojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0