Valparna 5 veckor och 3 dagar :)

Hejsan!
Nu e det bara tre sötnosar kvar som inte e tingade....
Egentligen vill jag bara att tiden ska stå still nu... dom e såååå goa... och nu kan jag börja släppa dom lite löst i lägenheten... de flesta går in på pappret o kissar... men annars e de väl bara å törke!!!!! ;D

De e de värt... odm springer o springer o springer, o blir av med lite energi o nanar gott efter..
Idag packade jag ner dom i en flyttlåda, och bar ner dom på baksidan...
Deee va spännande :)   Fick bli en liten sväng iaf.. de e liite kyligt ute... men en liten sväng tyckte vi va spännande :)

Igår var Choccos matte o husse här på besök! Känns så himla bra å sälja till nån som man vet verkligen är intresserad!   Charlotte, som mattis heter går på hundgymnasium :)
Tänk om jag vetat att de fanns.... undrar om jag blitt frissa då...... ;)

JORÅ!

Chocco ska iaf inte heta chocco sedan, utan han ska heta ZORRO :) GULLEN!!!!!!!
Pappa Nisse lånade jag med mej hem också, han bor ju tvärs över gården... :)
Han e såååååååå söt å gooooo! och som han uppvaktade Mitzy....
Men Mitzy va inte lika intresserad denna gång... hon minns väl vad som hände sist..............
:)

Här kommer lite bilder!
Har inte hunnit ta solo foton.. men de kommer de med...

Men idag kommer jag inte hinna... för när valparna vilar eftermiddag ska jag o Mitzy åka o hämta TEDDY<3 och åka på chihuahua oo chihuahua blandis träff!! Som förra söndagen!
Idag följer  Lina med, en tjej som bor mittemot mej, som har tingat  LILLAN <3
SÅ DOM SOM ÄR TINGBARA NU ÄR RINGO, SCAR OCH SVANSSON :)
(helst inte men,...........ja tror att dom nån gång vill flytta hemifrån....)
Ringo
gullan
gullan igen
chocco :)
scar:
chocco:
Svansson:
svansson:
Scar:
Ringo och scar:
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0