Valparna 7 veckor!

Heeej!!
nu har jag ändrat utseendet på bloggen IGEN... så man kan få se hela bilder;)
Nu är valparna 7 veckor.. herrejisstanes va tiden går fort... tänk för 7 veckor sen, exakt nu, 18.54.... då hade typ 5 st kommit... ;) hihi då va de nog svansson som precis va nyfödd :)

Om en vecka e dom leveransklara... ;( Lite sorgligt e de allt! Som jag älskar alla dessa små liven...
Alla har sin egna personlighet...

Och hur går det med rumsrensträningen då??

JO BRA! De  blir mindre o mindrepölar o klickar här inne, och om dom kommer kommer de på tidningarna.
Sen e de klart att nån missar ibland... Men jag har ju bara tränat dom ett par dagar :)

Det är ett hiskelit konkande... upp o ner för trappor.. men 8 valpar. o helst en gång i timmen... ;)

Men dom gillar o va ute, o tar för sej mer o mer. och förhoppningsvis e dom någorlunda rumsrena tills dom flyttar hemifrån.... :) På god väg iaf! :)

Mitzy var nästan 7 månader innan hon blev HELT rumsren....
Hon va duktig hemma, men hemma hos andra... Där kom de gärna lite skvättar här o var..
Men hon fick ju kissa lite överallt när hon va bäbis tror jag,........  Dvs ingen träning....

Så jag hoppas att detta ska hjälpa dom nya mattarna o hussarna lite.


Det är en valp kvar, som inte e tingad. O de e Svansson.
Så vi får väl se om han hittar ett nytt hem...
Han e så go så... kryper gärna upp i famnen o myser när de e för stojigt på golvet.... 

Här kommer Lite bilder!
Skriver ingen vikt idag. Men dom växer ALLIHOP. Jag väger dom nu ca var 3e dag. Innan var det ju varje dag.
Men alla väger mellan 1,5-2 kg.
Så dom e runda o fina ;) 


FISEN/PRINS:

RINGO:

GULLAN:
CHOCCO/ZORRO:

SVANSSON:   (EJ TINAG ÄNNU)
svansson kommer bli en kopia utav pappa Nisse :)dom e kopior.....


MAX:


SCAR:



LILLAN:

OCH LITEMER :
hela gänget förutom svansson som hellre sitter o myser hos mormor :D
svansson:
svansson:
chocco o svansson:
Lillan chocco o svansson
lillan o svansson :
Max:
gullan myser:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0